philips از جمله برندهای معتبر لوازم الکتریکی در جهان است که در ایران نیز از محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا، در بیشتر خانه ها یافت می شود. از جمله محصولات معتبر و با کیفیت فیلیپس می توان، چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723 را نام برد.

توان 1800 وات این وسیله باعث شده است تا انواع گوشت را چرخ کرده و در عرض یک ساعت 1.300 کیلوگرم تحویل دهد. این چرخ گوشت دارای جنس تیغه استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شستشو بدون آسیب دیدگی بالایی دارد.

بعضی از افراد علاقه به تهیه ی سوسیس خانگی دارند، پس این وسیله بهترین گزینه برای آنها خواهد بود چرا که دارای قیفهایی با اندازه 12 و 22 میلی متر، مخصوص تهیه ی سوسیس می باشند و با کیفیت ترین ها را برای شما آماده خواهند کرد.

شاید در تهیه ی گوشت چرخ کرده خانگی مشکل اساسی همه ی افراد، تمیز کردن و شستشوی اجزای دستگاه چرخ گوشت می باشد، اما این مساله را چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723، حل کرده است. در این وسیله قطعه مخصوص نظافت جهت تمیز کردن دیسک فلزی وجود دارد تا به راحتی سوراخ های کوچک آن را تمیز نماییم.

از امکانات دیگر مدل HR2723 فیلیپس دارا بودن 3 نوع استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه نمودن سبزیجات می باشد.

شاید از معدود مشکلات موجود در این چرخ گوشت عدم وجود سیستم چرخش مع است.

ساختار فیزیکی چرخ گوشت فیلیپس

دارای طول سیم یک متری بوده، جنس بدنه آن پلاستیک ABS می باشد و دارای جنس کوپلیک تمام فلزی است. همچنین پایه های ضد لرزش جهت جلوگیری از سر خوردن از امکانات دیگر این چرخ گوشت می باشد

گوشت ,فیلیپس ,تهیه ,تمیز ,فلزی ,دارای ,گوشت فیلیپس ,امکانات دیگر ,تمیز کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Hannahwohvqq8 blogi اخبار فیلم روز دنیا سروشی ها نورپردازی سالن زیبایی میوه‌های خشک ‌ بزرگترین سایت دانلودی ایران ❤ کلاس مـــهــربـانـی از کاشان ❤ jarahezibai دیجی کالا مارکت کارتن خواب